Konkurs esprit 2016

looogo
Szanowni Państwo,

Po ostatecznej weryfikacji głosów pod względem poprawności i zgodności z regulaminem, utworzona została lista zwycięzców.

1 miejsce – Szkoła Podstawowa im. Trzech braci w Hażlachu (Czasownik jako odmienna część mowy. Odmiana przez rodzaje i liczby – 1118 głosów)


Zestaw interaktywny ésprit MT+ projektor Epson Eb-520

2 miejsce – SP nr 30 im. Króla Kazimierza Wielkiego Lublin (Poznajemy aplikację Blocky i piszemy pierwszy program dla Dasha i Dota – 557 głosów)


Zestaw interaktywny ésprit PP+ projektor Epson Eb-x27

3 miejsce – ZKiW w Brodnicy Górnej (Skala mapy  – 314 głosów)


Zestaw interaktywny ésprit DT + projektor Optoma DX349

Zwycięzcom serdecznie gratulujemy.

W marcu będziemy się kontaktować ze zwycięskimi szkołami w celu uzgodnienia szczegółów przekazania nagród.


Sorry, there are no polls available at the moment.

Bardzo dziękujemy  wszystkim twórcom za zamieszczenie prac.

Pozdrawiamy
Zespół 2×3


Rozpoczynamy drugi etap konkursu esprit!

Instrukcja głosowania na wybraną pracę:

Zarejestruj się na stronie esprit.2×3.pl wybierając przycisk Rejestracja. Uzupełnij wymagane pola w formularzu:

Przejdź na stronę główną, klikając baner na górze strony lub klikając w podświetlony link „stronę główną”. Odszukaj pracę, na którą chcesz oddać swój głos, zobacz prezentacje i zagłosuj! Dziękujemy za zaangażowanie i wspólną zabawę.


Po kliknięciu w wybrany obrazek, możesz zobaczyć prezentację w formacie .pdf

                                        

             ŁOMŻA                                      ŁÓDŹ                                NOWY ANTONIN                         HAŻLACH                                ŻARNOWIEC

                               

             CHEŁM                                     LUBLIN                                BARANOWO                       BRODNICA GÓRNA                       KRAKÓW   

 



Bezpośredni link do katalogu z lekcjami – lekcje ésprit


Regulamin konkursu!

Regulamin konkursu Ésprit 2016

Ogólne:

I. Organizator: 2×3 S.A.

II. Cel konkursu: Dotarcie z wiedzą o oprogramowaniu i rozwiązaniach interaktywnych ésprit do jak największej liczby szkół i nauczyciel.

III. Warunki uczestnictwa: Konkurs jest skierowany do nauczycieli szkół podstawowych, gimnazjalnych, średnich.

IV. Tematyka prac: Lekcje z zakresu podstawy programowej. Uczestnicy tworzący prace zobowiązani są do opracowania ich w oprogramowaniu esprit, dostępnym bezpłatnie wraz z tablicami interaktywnymi ésprit. W przypadku gdy uczestnicy nie korzystają jeszcze z tablic esprit lub mają starą wersję oprogramowania, szkoła uzyskuje prawo do wzięcia udziału w konkursie, a tym samym do bezpłatnego pobrania oprogramowania ésprit poprzez zarejestrowanie się w serwisie esprit.2×3.pl. [Rejestracja oraz przyszłe korzystanie z serwisu również są bezpłatne.]

V. W razie niejasności związanych z regulaminem lub kwestiami technicznymi prosimy o kontakt e-mail: konkurs@2×3.pl

VI. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w razie zmiany przepisów prawnych lub z innej ważnej przyczyny.

Uczestnictwo:

I. Udział w konkursie możliwy jest jedynie poprzez rejestrację na stronie Internetowej.

II. Możliwość rejestracji przez cały rok. Konkurs rozpoczyna się 8 lipca i trwa do 31 grudnia 2016r. Wszystkie dodane lekcje w tym okresie czasu, traktowane są jako konkursowe.

III. Każda szkoła może dodać na stronę nieograniczoną ilość prac wykonanych przy pomocy oprogramowania ésprit oraz z każdej szkoły może wziąć udział nieograniczona ilość nauczycieli.

IV. Dokonując rejestracji uczestnik wskazuje dane szkoły oraz kontakt do siebie.

V. Wytyczne dotyczące prac konkursowych:

– dodana lekcja musi być zapisana w formacie .esp
– pierwszy slajd musi zawierać temat lekcji
– minimalna ilość slajdów w jednej prezentacji – 10
– termin nadsyłania prac konkursowych 31.12.2016r

VI. Organizator ma prawo do odrzucenia formularza zgłoszeniowego, gdy uczestnik poda niepełne lub nieprawdziwe dane szkoły.

VII. Organizator zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowych informacji w celu weryfikacji zgłoszenia do konkursu i do odrzucenia zgłoszenia w przypadku niepodania takich danych.

VIII. Pracownicy 2×3 oraz ich małżonkowie nie mogą brać udziału w konkursie.

Rozstrzygnięcie konkursu dla szkół:

I.Po upływie terminu nadsyłania prac, 3 osobowe jury konkursowe zapozna się z pracami i wybierze z nich 10 najciekawszych, które w dniach 10-20 lutego 2017 zostaną pokazane na stronie esprit.2×3.pl Następnie głosowanie internautów wytypuje 3 prace, które zostaną nagrodzone.
Przy wyborze prac przez jury konkursowe będą decydowały następujące kryteria:
– zawartość merytoryczna, wykorzystanie możliwości oprogramowania Esprit,
– walory estetyczne.
Finalnie wygrywają prace, które otrzymają najwięcej głosów internautów. Lista zwycięzców zostanie opublikowana w serwisie esprit.2×3.pl

II. Wyniki konkursu zostaną zamieszczone na stronie www.2×3.pl do dnia 28 lutego 2017r. Nagrody zostaną dostarczone do zwycięzców konkursu maksymalnie do 31 marca 2017.

III. Prace przechodzą na własność organizatorów i mogą być publicznie udostępniane oraz staną się integralną częścią serwisu Ésprit. Rozstrzygnięcie jury i głosowanie internautów jest ostateczne (od werdyktu nie przysługuje odwołanie).

IV. Szkoły i osoby nagrodzone zostaną powiadomione osobnym pismem lub telefonicznie o miejscu i czasie przekazania nagród.

Głosowanie:

I. Biorący udział w głosowaniu mają możliwość oddania głosu tylko na 1 pracę konkursową.

II. Głosować może każdy bez względu na kraj zamieszkania.

III. Zastrzegamy sobie prawo usuwania źle oddanych głosów (Źle oddany głos to głos, który nie przeszedł weryfikacji adresu MAC, IP, urządzenia oraz odległości czasu głosowania).

IV. Oddanie głosu wymaga krótkiej rejestracji z wykorzystaniem adresu e-mail.

V. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w funkcjonowaniu głosowania internetowego zaistniałe z przyczyn technicznych lub niezależnych od niego.

VI. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za udział w głosowaniu internetowym niezgodny z postanowieniami niniejszego regulaminu i szkody tym spowodowane.

Nagrody:

I. Zestaw interaktywny ésprit MT+Epson Eb-520
II. Zestaw interaktywny ésprit PP+Epson Eb-x27
III. Zestaw interaktywny ésprit DT+Optoma DX349

Konkurs dla twórców prac:

  1. Każdy twórca minimum 1 lekcji otrzyma nagrodę gwarantowaną. Zestaw gadżetów firmowych 2×3
  2. Twórca z największą ilością dodanych prac w serwisie esprit.2×3.pl (minimum 5 prac po 10 slajdów) w ciągu 1 miesiąca otrzyma nagrodę miesiąca: Wskaźnik WL2 (Elegancki, nowoczesny wskaźnik laserowy o czerwonym promieniu. Bardzo lekki i łatwy w obsłudze. Produkt wyposażony w duży czarny przycisk, umożliwiający obsługę lasera.)
  3. Twórca z największą ilością dodanych prac w serwisie esprit.2×3.pl (minimum 20 prac po 10 slajdów) w ciągu kwartału otrzyma nagrodę kwartału: SMART PAD (Stylowy touchpad z eleganckim chromowanym wykończeniem krawędzi, łączący w sobie funkcje gładzika (z obsługą multigestów) i wirtualnej klawiatury.)
  4. Twórca z największą ilością dodanych prac w serwisie esprit.2×3.pl (minimum 45 prac po 10 slajdów) w czasie trwania konkursu (08.07.2016 – 31.12.2016) otrzyma nagrodę główną: EKSPRES DO KAWY TCHIBO

Nagrody zostaną przesłane do 31 stycznia 2017.

zwiń

Na wszystkich twórców czekają fantastyczne nagrody!

Sprawdź nagrody!

Dla zwycięzców:

1 Miejsce – Zestaw interaktywny ésprit MT+Epson Eb-520

MT_optoma
2 Miejsce – Zestaw interaktywny ésprit PP+Epson Eb-x27

PP_optoma
3 Miejsce – Zestaw interaktywny ésprit DT+Optoma DX349DT_optomaPozostałe nagrody:

Zestaw gadżetów firmowych 2×3, wskaźnik laserowy WL2, smart pad i ekspres do kawy Tchibo

1

zwiń